sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Ziua 27

Am dormit bustean; nici nu e de mirare. Cei doi au plecat pe plaja ceva mai devreme; eu am ramas pana pe la ora 11 sa dorm.
M-am intalnit cu ei pe una din plaje - Kovalam are trei, toate sub forma de semiluna, deservite de nenumarate restaurante si terase, hoteluri si case de vacanta, astfel incat oricine, cu orice buget, poate veni aici.
Se pare ca tovarasii mei, pe langa baia obligatorie in minunata mare a Arabiei, s-au interesat de preturile de cazare la diferitele hoteluri din jur. Asta mai ales la insistentele Alinei, care ar fi vrut sa stea, pe cat posibil, la o casuta de bambus direct pe plaja - din pacate, asa ceva nu exista aici, dar sunt multe hoteluri cu vedere la mare. Surprinzator, contrar informatiilor din ajun, nu sunt multi turisti - pesemne, fiind inceput de sezon, abia acum sunt pe cale sa vina ? Locuri de cazare sunt peste tot, un hotel cu piscina si vedere spre plaja costa doar cu 100 de rupii mai mult decat dam acum pe cazare !
Ne-am hotarat sa spunem "NU" celor care vor sa ne "fraiereasca". Cautand putin mai mult, am gasit doua oferte extrem de atractive: o camera mica la 900 de rupii pe noapte si o camera mare, cu pereti si acoperis de bambus, la 1500 de rupii. Noi pe cazare dam fabuloasa suma de 2350 de rupii pe noapte, si nici macar nu vedem plaja ! Suparati, am pus punct colaborarii cu Gopal (alt snapan) si cu hotelul la care stateam si ne-am mutat in camera de bambus. Eu sunt convins ca, din toate hotelurile de pe plaja, aceasta este cea mai buna camera pe care o puteam gasi. Privelistea catre mare e fantastica - suntem practic la 30 de metri de valuri, iar camera in sine are o personalitate aparte; e cel mai apropiat lucru de ce-si dorea Alina. Are insa doua inconveniente: e la ultimul etaj si prin tavanul de bambus, cand ploua torential, mai picura pe ici pe colo; in al doilea rand, nu exista apa calda, fiindca dauneaza bambusului, asa ca suntem nevoiti sa ne spalam cu apa rece ! Din acest al doilea motiv era cat pe ce sa alegem cealalta varianta; am reusit insa sa-l convingem pe receptioner sa ne faca o reducere de 200 de rupii pe noapte fiindca nu e apa calda - aici totul se negociaza !
Bucurosi de modul in care am rezolvat problema, cat si de economia substantiala facuta (1000 de rupii pe zi), ne-am asternut pe mancat si baut; am testat vinul (bun) de Kerala si multe feluri de mancare pescareasca. Serviciile sunt ireprosabile, iar mancarea divina. Ne-am hotarat sa nu plecam pana nu testam tot ce exista in meniu !
Si iata ca intram in perioada de relaxare a excursiei; de acum, intrarile in jurmal vor fi mai rare fiindca vrem sa dedicam timpul odihnei, inotului si plajei. Revin daca se intampla ceva interesant !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu